Wednesday, October 21, 2009

Hadiah yang Istimewa

Semlm hari yang paling best aku rasa, kenapa?
Sebab semlm aku dpt sesuatu yang selama ini aku sangat2 impikan

ok pertamanya, aku adalah pengemar atau encinta minyak wangi
tapi biasalah, hati ni teringin sangat tapi kadang2 tak dpt ditunaikan kehendak sebb banyak lagi hal2 lain yang lebih penting.

tapi bulan ni alhamdulillah aku dpt jugak membeli sebotol lagi minyak wangi idaman aku selama ini, dkny apple fresh blossom. aku sangat suka baunya yang lembut dan tak terlalu menusuk idung. sebelum ni aku ada jugak beli apple ijau dan merah. yang aku pakai hanya apple ijau sebb boleh diterima oleh idung ni tapi apple merah telah kuberikan pada adik aku sebb aku tak berapa suka bau dia yang terlalu menusuk idung. maklumlah masa tu mengandung semua bau tak kena.

dan ini adalah hadiah yang aku berikan untuk diriku sendiri setelah penat bekerja selama setahun.

Inilah minyak wangi yang saya idamkan :)

Ini pula beberapa koleksi minyak wangi yang ada

No comments:

Post a Comment