Wednesday, October 14, 2009

Ulang tahun pernikahan yang ke 2

Tinggal lebih kurang sebulan lagi, genaplah usia pernikahan aku dan suami 2 tahun.
Rasanya baru semlm kami bernikah :)
kejap jer masa berlalu, kini aku telah pun bergelar mama.

Alhamdulillah kerana aku dikurniakan allah sebuah keluarga yang amat amat bahagia,
dikurniakan seorg suami yang sangat penyayang, penyabar dan sangat rajin membantu..
yang kurang elok tu tak yah lagi bagitahu ek :)

aku juga sangat bahagia dikurniakan anak perempuan yang sangat comel dan bijak, tak pernah sekali pun membebankan aku.

Terima kasih buat abang dan Damia..
kerana menyempurnakan hidup ini.

cakap dah banyak...
tapi org sebenarnya tak ada idea nak beli hadiah apa untuk abang...
sapa2 ada idea?
kongsilah dengan saya :)

No comments:

Post a Comment