Thursday, July 9, 2009

kecewa...

Setelah meletakkan harapan yang sangat tinggi untuk perpindahan suami ke Johol akhirnya dimaklumkan oleh suamiku bahawa berkemungkinan segala percaturan pihak atasan akan berubah..
akulah orang yang paling kecewa untuk menerima berita ini..
dan apa yang lebih mengecewakan aku adalah?
kemungkinan suamiku akan ditepatkan di Muar... dengar macam dekatkan tapi lokasinya di Muar Utara..dah dekat dgn Batu Pahat.

berkemungkinan suami ku tak mampu untuk berulang lagi dari Selandar ke Muar...
Pening kepala aku memikirkan masalah yang timbul hari ni, kalau aku tak ada bby mungkin tak pelah aku berjauhan dgn suami tapi ni aku bby yang tengah membesar.

Tension seh...
sakit hati pun ada jugak
yang mengherenkan aku adalah semua yang bertukar mohon untuk dekat dgn pasangan masing2, dan menjadi mangsa keadaan adalah suamiku..
dan yang paling teruk menjadi mangsa ini tentulah aku dan damia delisyaa...

malas aku nak pk, harapan yang sangat tinggi aku letakkan , ni pulak jadinya. lebih teruk dan menyakitkan.

3 comments:

  1. sabar lah ok..mungkin ada hikmahnya..dan juga ada penyelesaian yang lain..jangan sedih k..

    ReplyDelete
  2. btul2x..
    tu semua ujian dariNya..
    bykkan sabar+redha ye kak..

    ReplyDelete